سئو و بهینه سازی سایت در موتور های جستجو

سه شنبه 30 مرداد 1397
11:00
معین

سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو امروزه مهم تر از همیشه است و برای هر وب مستر امری ضروری و لازم است که معنای واقعی جستجوگرها و همچنین پتانسیل ایجاد شده برای هر کسب و کار را درک کند.
سئو چیست؟

بهینه سازی موتور جستجو یا SEO به طور خلاصه، مجموعه ای از قوانین است که می تواند توسط صاحبان وب سایت (یا وبلاگ) به منظور بهینه سازی وب سایت های خود را برای موتورهای جستجو و در نتیجه بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو انجام شود.

علاوه بر این، سئو یک راه عالی برای افزایش کیفیت وب سایت های شما است که آنها را کاربر پسند کرده، و دسترسی به آنها راسریع تر و آسان تر می کند.

SEO را همچنین می توانید به عنوان یک چارچوب در نظر بگیرید، زیرا که کل فرایند شامل تعدادی از قوانین (یا دستورالعمل ها)، تعدادی از مراحل و مجموعه ای از کنترل ها است.

چرا SEO اهمیت زیادی دارد؟

در بازار رقابتی امروز، جستجوگرها مهم ترین قسمت در دنیای اینترنت هستند. موتورهای جستجو از میلیون ها کاربر در هر روز که به دنبال پاسخ به سوالات خود هستند و یا به دنبال راه حلی برای مشکلات خود هستند، استقبال می کنند.

بهینه سازی موتور جستجو ضروری است، زیرا:

بیشتر کاربران موتورهای جستجو به احتمال زیاد بر روی یکی از 5 پیشنهاد برتر در صفحات نتایج کلیک می کنند (SERPS)، بنابراین برای استفاده از این امر و به دست آوردن بازدید کنندگان بیشتر در وب سایت یا کشاندن مشتریان به فروشگاه آنلاین خود، شما نیاز دارید در موقعیت های بالای صفحه قرار بگیرید.

SEO تنها در مورد موتورهای جستجو صدق نمی کند، اما روش های جستجوی خوب، تجربه کاربری و قابلیت های وب سایت را بهبود می بخشد.

کاربران معمولا به موتورهای جستجو اعتماد می کنند و حضور در موقعیت های بالا برای کلمات کلیدی که کاربر جستجو می کند، اعتماد به آن وب سایت را افزایش می دهد.

SEO برای تبلیغات اجتماعی وب سایت شما مناسب است. افرادی که وب سایت خود را با جستجو در Google یا یاهو پیدا می کنند احتمال بیشتری دارند که در فیس بوک، توییتر، Google+ یا سایر شبکه های رسانه های اجتماعی تبلیغ کنند.

SEO برای اجرای درست یک وب سایت بزرگ مهم است. وب سایت های دارای بیش از یک نویسنده میتوانند از SEO به روش مستقیم و غیر مستقیم بهره ببرند. مزایای مستقیم آن، افزایش ترافیک موتورهای جستجو است و مزیت غیر مستقیم آن، داشتن چارچوب مشترک (چک لیست) برای بکارگیری قبل از انتشار محتوای سایت است.

SEO می تواند شما را در رقابت با دیگران جلو بیاندازد. اگر دو وب سایت شیئ یکسانی را به فروش برسانند، وب سایت با موتور جستجو بهینه سازی شده احتمال دارد مشتری بیشتری داشته باشد و فروش بیشتری نسبت به دیگری داشته باشد.

پس SEO برای هر وب سایتی لازم است. در نتیجه ، بهینه سازی موتور جستجو یا جستجوگرها راهی برای بهینه سازی وب سایت شما است تا موتورهای جستجو بهتر آن را درک کنند و به شما رتبه بندی بالاتر را بدهند.

از آنجا که یک رویکرد جستجوگر خوب می تواند ترافیک بیشتری را به وب سایت شما، وبلاگ یا فروشگاه آنلاین بدهد و مشتریان بیشتری کسب کند، فروش و انجام کسب و کار را بهتر از قبل کند استفاده از SEO امروز به یک امر مهم تبدیل شده است.

[ بازدید : 57 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به azarnush است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]