طراحی سایت سئو فرندلی

چهارشنبه 9 مرداد 1398
13:37
معین


طراحی سایت در مشهد حرفه ای و سئو فرندلی معانی گسترده ای دارد و شامل آیتم ها و گزینه های مختلفی نیز میشود و تمامی این معانی میتواند تاثیر مستقیمی بر سئو سایت و بهینه سازی رتبه سایت شما در موتور جستجو داشته باشد.



گاهی اوقات حتی طراحی سایت در مشهد با رعایت کلیه اصول گرافیکی نیز تاثیری در سئو سایت شما ندارد شاید دلیل این موضوع این واقعیت باشد که این مساله به خاطر عدم رعایت قوانین بهینه سازی سورس و تصویر باشد که به درستی در طراحی سایت ما رعایت نشده است و نکته دیگر این مساله است که استفاده از تصاویر بیش از حد در دستیابی به رتبه بالاتر در صفحه نتایج موتورهای جستجو کمکی به ما نمی کند. در عوض شما باید به کیفیت محتوای خود، و متن در وب سایت خود توجه بیشتری داشته باشید.


گوگل وب سایت هایی را که در مدت زمان کمتری لود میشوند و محتوای اصولی و مفیدی دارند را بیشتر دوست دارد پس همیشه در بهینه سازی وب سایت خود به این دو نکته توجه ویژه ای داشته باشید.

در واقع به روز رسانی و آپدیت منظم محتوای شما میتواند امتیاز بسیار زیادی برای شما داشته باشد. علاوه بر محتوای غنی و به روز ، شما همچنین باید محتوایی داشته باشید که از وب سایت شما به وب سایت های دیگر پیوند های قوی داده می شود.

توجه به این نکته بسیار مهم و حیاتی است که رعایت تمامی این موارد مستلزم طراحی سایت در مشهد با رعایت تمامی نکات بهینه سازی سورس میباشد.

چندین نکته برای طراحی سایت اصولی وجود دارد که در این قسمت به برخی از آن ها اشاره میکنیم

1.حجم وب سایت شما!!

سعی کنید برای وب سایتتان محتوا با حجم بالا تهیه کنید، اگر محتوای صفحات داخلی شما نسبت به سایر وب سایت های رقبایتان کمتر باشد در رتبه بندی موتور جستجو جایگاه بالاتری پیدا نخواهید کرد.

این محتوا میتواند هم شامل محتوا داخل یک صفحه شما باشد هم تعداد صفحات موجود در سایت شما را شامل شود.

موتورهای جستجو صفحات با حجم محتوایی بالا را بیشتر دوست دارند. این امر به افزایش زمان ماندگاری کاربران در صفحات سایتتان کمک بسیار زیادی میکند.

2-وب سایت های مبتنی بر گرافیک زیبا!!

به نظر من توضیح دادن به کاربران در مورد خدمات وب سایت و محصولات موجود در سایت با استفاده از تصاویر کار راحت تری است. اما نکته مهم و اساسی این مساله است که این تصاویر باید با رعایت کلیه اصول بهینه سازی و سئو تصاویر همراه باشد.

ربات های موتور جستجو قادر به خواندن محتوا درج شده بر روی یک تصویر نیستند. در این مواقع راه حل استفاده از محتوای هر چه بیشتر بر روی تصاویر سایتمان است فقط به این نکته توجه ویژه ای داشته باشید که در استفاده بیش از حد از تصاویر میتواند نتیجه معکوس داشته باشد.


  1. استفاده از HTML.

شما می توانید از word برای ایجاد فایل های HTML استفاده کنید.در این حالت می توانید این فایل ها را در وب سایت خود با استفاده از سرویس ftp آپلود کنید.

  1. انتخاب یک نام دامنه مناسب

ممکن است تا به حال به این نکته توجه نکرده باشید اما مهمترین نکته در هنگام طراحی وب سایت از دید بازدیدکنندگان انتخاب نام دامنه سایت شما است. شما باید یک نام تجاری را به عنوان نام دامنه انتخاب کنید یا باید یک توصیف کوتاه از محصول خود داشته باشید. به یاد داشته باشید، هرگز از یک نام طولانی برای دامنه خود استفاده نکنید.همیشه سعی کنید تا حد امکان عبارات کلیدی خود را در دامنه تان به کار ببرید.

  1. به روز رسانی محتوا مطالب سایت تان

اگر از به روز کردن محتوا سایتتان غافل شوید، رتبه بندی ضعیفی در موتور جستجو گوگل کسب خواهید کرد وب سایت هایی که همیشه به روز می شوند، دارای رتبه بالاتری نسبت به سایر وب سایت ها که به روز رسانی نمیشوند هستند. بنابراین بهتر است به خاطر داشته باشید که وب سایت خود را به روز نگه دارید تا امتیاز بیشتری به دست آورید.

سایت سئو فرندلی

اکثر شرکت های بزرگ از طراحی سایت ساده و کاربر پسند استفاده می کنند و همچنین توجه بسیار زیادی به محتوای وب سایت خود دارند. این وبسایت ها از نظر سئو بسیار ایده آل و غنی هستند.

وبسایت های متعددی نیز وجود دارد که شگفت انگیز و جذاب هستند اما اصول و قوائد سئو در آن ها به درستی رعایت نشده است. در این حالت نمیتوان گفت که این وب سایت ها قدرت لازم را برای کسب جایگاه برتر در موتور جستجو دارند و میتوانند از طریق بازاریابی اینترنتی کسب و کار خود را رونق دهند.

مهم ترین نکته در هنگام طراحی سایت این مساله است که هدف اصلی شما از طراحی وب سایت چیست؟

آیا فقط میخواهید وب سایت شما دارای ظاهر گرافیکی مناسب باشد یا میخواهید به وسیله ی این وب سایت بتوانید جایگاه خود را در کسب و کارتان ارتقا دهید.

باید توجه داشته باشید که مخاطبان شما چه چیزی از شما می خواهند و مخاطبان شما چه حجمی از بازار هدف شما را تشکیل میدهند؟

سایت سئو دوست

من پیشنهاد میکنم قبل از طراحی سایت خود تحقیقات لازم خود را انجام دهید و جامعه آماری هدف خود را بشناسید سپس با توجه با نیاز بازار و مخاطبان خود و شناخت موانع و مشکلات حوزه فعالیت خود اقدام به طراحی سایتی کاربر پسند با رعایت کلیه نکات و قوانین سئو کنید.



[ بازدید : 135 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به azarnush است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]