خرید هدیه خاص و بهترین هدیه برای مناسبت‌های خاص مردانه!

سه شنبه 30 مرداد 1397
11:21
معین

هدیه دادن و هدیه گرفتن یکی از شیرین‎ترین تجربیات زندگی است. این روزها، مشکلات کوچک و بزرگ، همه‎ی ما را آن چنان گرفتار روزمرگی و شتاب کرده‎اند که کم‎تر فرصت ابراز علاقه به عزیزان و گذراندن وقت کافی با آنان پیش می‎آید.

خرید هدیه خاص ، خصوصاً درباره‎ی آقایان بیش تر صدق می کند. با توجه به این که اغلب ما تحت تاثیر تربیتی سنتی هستیم، از بچگی به ما گفته می شود که مردها قوی تر و زنان ظریف تر هستند. بنابراین، عموما انتظار داریم که آقایان عشق و حمایت خود را نثار خانم ها نمایند. اما خوب است گاهی اوقات نگاه منصفانه تری به موضوع بیاندازیم و باور کنیم که مردان ما نیز انسان‎هایی تشنه‎ی توجه و عشق هستند!

چقدر خوب است که بتوانیم لحظات ناب زندگی را غنیمت شمرده و به روش های گوناگونی علاقه و عشق خود را به عزیزان‎مان نشان دهیم. یکی از این روش‎ها و به زعم من شیرین‎ترین آن‎ها هدیه دادن است.همسر، پدر، پسر، برادر یا دوست شما هم مانند خود شما نیازمند توجه هستند. چقدر زیبا خواهد بود که مناسبت‎های خاص دوران زندگی و با هم بودن خود را فراموش نکرده و با بی توجهی سپری ننمائید. یک هدیه، هر چقدر هم که کوچک باشد، می‎تواند تارهای نامرئی وجود ما را به ارتعاش درآورده و مرهمی بر خستگی‎های روزانه و جنجال‎های دنیای ماشینی کنونی باشد.شخصاً باور دارم که دنیای آقایان، نسبت به خانم‎ها از رنگ و بوی کم‎تری برخوردار است! به همین دلیل هم شاید خرید هدیه خاص در خور ایشان و در عین حال، مناسب با بودجه‎ی شما از پیچیدگی بیش‎تری برخوردار باشد.


بیشتر بخوانید: خرید هدیۀ خاص برای خانم‌ها: سخته، ولی ممکنه!

بیشتر بخوانید: محصولات چرمی، هدایایی ماندگار و نفیس


از آن جا که محصولات چرم طبیعی و زیبا همیشه مورد توجه همگان هستند، هدیه دادن یک یا چند قطعه از لوازم جانبی چرمی و اعلا انتخاب خوبی‌ست. چرا که هیچ کس نیست که قدر و قیمت کالای چرمی را نشناسد و آن را دوست نداشته باشد.

در عین حال، از آن جا که محصولات چرمی دوام و عمر زیادی دارند و با گذر زمان قدر و قیمت خود را از دست نمی‎دهند، می‎توانند تا سالیان سال مورد استفاده قرار گیرند. تصور کنید کالایی را هدیه می‎دهید که سال‎ها بعد نیز به مصرف می‎رسد و حکایت از خاطره‎ی دلچسبی دارد که شما را تداعی می‎کند!مجسم کنید که یک کیف زیبای دست دوز، یک کیف پول عالی چرمی یا یک کمربند زیبای چرم را به شریک زندگی یا هر شخص مورد علاقه‎ی دیگری هدیه می دهید و برق شادی را در چشم های او می بینید. بعید می‎دانم احساسی ناب تر از این در جهان وجود داشته باشد. یا شاید فرد مورد نظر شما دارای سلیقه ای خاص بوده و ظاهری رسمی‎تر را می پسندد. در این صورت، چه هدیه ای بهتر از یک کیف اداری چرم شتر عالی خواهد بود؟ این، هدیه‎ای خاص است که هر کسی به فکر آن نمی‎افتد!


[button width="full" color="blue" link="https://www.noozdah.com/product-category/leather/leather-bags/wallet/?instock=1" size="big" align="center" target="_blank" font_weight="bold" radius="10"]خرید انواع کیف پول چرم[/button]


[button width="full" color="blue" link="https://www.noozdah.com/product-category/leather/leather-bags/crossbody/?instock=1" size="big" align="center" target="_blank" font_weight="bold" radius="10"]خرید انواع کیف دوشی اسپرت[/button]


[button width="full" color="blue" link="https://www.noozdah.com/product-category/leather/leather-bags/briefcase/?instock=1" size="big" align="center" target="_blank" font_weight="bold" radius="10"]خرید انواع کیف اداری[/button]


خریداری یک ادوکلن خوشبوی مردانه نیز یکی از بهترین راه‎های اظهار علاقه و توجه به عزیزان است. تصور کنید که بوی خوشی را به شخصی هدیه می‎دهید و از او دعوت می‎کنید تا خود را به این بوی خوش بیاراید. حال، خواه دائماً همراه او باشید و خواه نباشید، با این عطر همیشه در کنار او و در خاطرش خواهید ماند! واضح است که خود آن فرد هم در هر لحظه‎ای که از آن ادوکلن استفاده می‎کند به یاد شما خواهد افتاد!

هدایا بیش‎تر از آن که جنبه‎ی مادی داشته باشند، حاوی پیام محبت آمیزی هستند که به فرد مقابل یادآوری می‎کنند که مورد محبت است. البته واضح است که عشق و مهربانی را نمی‎توان با اشیاء سنجید. اما تصور کنید که یک محصول آرایشی و بهداشتی خاص و زیبا می‎تواند به او یادآوری کند که سلامت، راحتی و آسایش او برای شما اهمیت دارد.

از زمان های قدیم، هدایای اهدایی هر فرد به عزیزانش معرف کلاس اجتماعی و میزان درک و آگاهی او بوده است. همان طور که پیش‎تر هم گفته شد، بیش از این که ارزش مادی هدیه اهمیت داشته باشد، نوع، کیفیت و روش هدیه دادن حائز اهمیت است.

پس بهتر است دم را غنیمت شمرده و عشق خود را با خرید هدیه خاص و زیبا همراه کنید و عزیزان خود را شاد نمائید. یک بسته بندی زیبا و با سلیقه می‎تواند به فرد مورد نظر شما خاطر نشان کند که تا چه حد نسبت به او توجه دارید. زندگی کوتاه و گذرا است. بنابراین، لحظه‎ها را از دست ندهید و برای اشاعه‎ی عشق و محبت، هر مناسبتی را بهانه کرده و با هدیه دادن به یکدیگر خاطره بسازید!


[ بازدید : 59 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به azarnush است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]